Tuesday, December 25, 2012

Lirik Lagu Ocu Bangkinang: Dumairi - Dek Sayang Kek Anak Ughang

Dumairi - Dek Sayang Kek Anak Ughang


Lirik Lagu Ocu Bangkinang - Dek Sayang Kek Anak Ughang
Cipt : Oncu Musa / Dumairi
Voc : Dumairi

Pai pagi pulang potang deyen bakojo
Dek sayang kek anak ughang
Towuok jadinyo anak amak ko

*
Tiok aghi deyen bakojo
Pagi Potang Bantiong Tulang
Mancai piti untuok balanjo
Dek sayang kek anak ughang
Ikola nasib deyen ko

Pai pagi pulang potang deyen bakojo
Dek sayang kek anak ughang
Towuok jadinyo anak amak ko

**
Deyen sibuik bakojo
Kau sibuik manciton ughang
Ko kian komai kau batandang

Deyen pulang bakojo
Di ghumah siapo ndak ado
Badan ponek ati den ibo

Kalau condo iko
Sungguo ndak tadayo
Oh Tuhan... tolongla dighi deyen ko

Pai pagi pulang potang deyen bakojo
Dek sayang kek anak ughang
Towuok jadinyo anak amak ko

Repet **
Repeat *

Artikel Terkait

No comments:

Post a Comment